پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال

ساخت وبلاگ

اتریوم یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین و یک شبکه ی ایجاد و ثبت قرارداد هوشمند است که بلاکچین اختصاصی خود را دارد. ارزهای دیجیتال معتبری مانند بایننس کوین و چین لینک ابتدا بر بلاکچین اتریوم بنا شده بودند. پس از دو سال بایننس کوین جدا شد و به بلاکچین بایننس منتقل شد. 

 

اتریوم

در سال 2013 یک برنامه نویس روسی-کانادایی جوان، توانست در 19 نوزده سالگی شبکه ی اتریوم را بسازد. نام این نابغه ویتالیک بوترین بود. اتریوم اکنون بعد از بیت کوین، معروف ترین و گران قیمت ترین ارز دیجیتال می باشد. اتریوم بزرگ ترین آلت کوین (ارزهای دیجیتال غیر بیت کوین) می باشد.

 

اتریوم و اتریوم کلاسیک

اتریوم از سال 2013 تا 2016 بدون مشکل به فعالیت خود ادامه داد و کاربران را از خودش راضی نگه داشت. در آن سال اتفاقی ناخوشایند برای اتریوم اتفاق افتاد. حمله ی هکری انجام شده روی شبکه ی اتریوم، ضرری 50 میلیون دلاری را به کاربران آن وارد کرد. فعالان این شبکه برای جبران این خسارت سنگین و جلوگیری از وقوع دوباره ی آن، تدبیری اندیشیدند. آن ها تصمیم گرفتند که تغییراتی اساسی در شبکه ی اتریوم ایجاد کنند. در این بین عده ای مخالفت کردند و گفتند که این کار به آرمان تمرکز زدایی اتریوم لطمه می زند. به این ترتیب اتریومی ها به دو دسته تقسیم شدند و این دو دستگی فعالیت مشترک آن ها را از بین برد. بر این اساس یک هارد فورک روی شبکه ی اتریوم انجام شد و از آن به بعد دو اتریوم در بازار مورد معامله قرار گرفت. اتریوم و اتریوم کلاسیک. مخالفان تغییر قوانین از شبکه ی اتریوم کلاسیک استفاده کردند و برای تغییر دهندگان اتریوم به وجود آمد. بعدها ارزش اتریوم از همتای قدیمی خودش بسیار بیشتر شد. یکی از دلایل این اتفاق، هجوم تعداد بسیار زیادی از کاربران و توسعه دهندگان اتریوم کلاسیک به اتریوم بود. پس از این ماجرا قدرت و قیمت اتریوم به شکل خیره کننده ای افزایش داشت.

 

خرید اتریوم

اتریوم با روند صعودی خود در این سال ها ثابت کرده است که می تواند موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. قیمت اتریوم در طول یک سال اخیر حدود 30 برابر شده است و حفظ این روند صعودی در آینده نیز برای اتریوم قابل تصور است. اتریوم اکنون در شرکت های بزرگی مانند پی پال و آمازون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید اتریوم می توانید به پلتفرم بیت ایمن؛ سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران مراجعه کنید. بیت ایمن با مسابقات هفتگی پر جایزه، جایزه دعوت دوستان، آموزش های رایگان تلگرام و اینستاگرام، احراز هویت سریع، کیف پول رایگان ارز دیجیتال، کامل ترین سبد ارزی و پشتیبانی 24 ساعته، می تواند بهترین انتخاب شما برای ورود به دنیای ارز دیجیتال باشد. در بیت ایمن ثبت نام کنید تا از تمامی این موارد بهرمند شوید.

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال...
ما را در سایت پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : اتریوم , ارز دیجیتال , خرید اتریوم , قیمت اتریوم , خرید ارز دیجیتال , اتریوم چیست , اتریوم کلاسیک , هارد فورک, نویسنده : مهران نامیان bitimen بازدید : 324 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1400 ساعت: 15:33

 

ارز دیجیتال 

در سال های اخیر، جهان اقتصاد و تکنولوژی با انقلابی عظیم در حوزه پرداخت های مالی و کارکرد های غیر متمرکز و بی واسطه رو به رو شده است. این اتفاق با معرفی پدیده ای به نام بیت کوین در سال 2008 اتفاق افتاد. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتالی، توسط ساتوشی ناکاتومو منتشر شد. ساتوشی ناکاتومو تنها یک نام مستعار است و به دلایل امنیتی، نام سازنده ی بیت کوین هیج وقت مشخص نشد. بیت کوین آغاز این مسیر اعجاب انگیز بود و بعد ها، هزاران ارز دیجیتال دیگر به بازار رمز ارزها اضافه شدند. اما طبیعتا همه ی آن ها مطرح و ارزشمند نشدند. اما عده ی کمی از آنها مانند اتریوم، دوج کوین، تتر، ریپل ترون و... توانستند به جایگاه مناسبی در این بازار برسند. اتریوم بعد از بیت کوین، ارزشمند ترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال است که توسط شبکه ی بلاکچینی اتریوم پشتیبانی می شود. ارزهای دیگر هم به بلاکچین ها یا سیستم های اجماع مختلفی متصل اند. امروز ما می خواهیم یکی از این ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. 

 

استلار

استلار یکی از ارزهای دیجیتالی است، که توانسته خود را به خوبی مطرح کند و در کنار رقبای بزرگی مثل ریپل جای دهد. استلار که با نماد XLM نشان داده می شود، مانند ریپل در سیستم های مالی و بانکی کاربرد دارد. یکی از کاربرد های استلار تبدیل واحد ارزهای فیات در سیستم های بانکی است. مثلا هنگامی که کسی در یک کشور اروپایی از شما 100 یورو بخواهد و شما به جای یورو، دلار داشته باشید. پس شما به او دلار می دهید. سیستم استلار این تبدیل واحد را انجام می دهد. با این کار دلار شما به صورت یورو به او تحویل داده می شود. از کاربرد های دیگر استلار، قابل معامله و سرمایه گذاری بودن است. ارز دیجیتال XLM در صرافی های مختلفی مورد معامله قرار می گیرد. قیمت این رمز ارز در یک سال گذشته حدود 12 برابر شده است! البته این افزایش قیمت معمولا در اکثر ارزهای دیجیتالی مشاهده می شود. پیش بینی می شود آینده ای درخشان در انتظار استلار باشد. در طول 7 سال فعالیت استلار (از 2014 تا کنون)، اوج قیمت دلاری آن حدود 0.89 دلار بوده است که در روز سیزدهم دی ماه سال 1396 رقم خورده بود. اکنون استلار نسبت به دو هفته قبل رشدی 50 درصدی را شاهد بوده است. 

خرید استلار

همان طور که در بالای مقاله اشاره کردیم، استلار هم مانند باقی ارزهای دیجیتال قابلیت خرید و فروش شدن را دارا است. بهترین منبع خرید استلار صرافی ارز دیجیتال است. برای یک شهروند ایرانی، بهتر است به دلیل مسائل سیاسی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی استفاده شود. چرا که صرافی های خارجی در صورت مسدود کردن حساب شما، یا اگر مشکلی داشته باشید، قابل پیگیری نیستند و پاسخگو نمی باشند. اما صرافی های ایرانی با توجه به آدرس و شماره تلفن و اطلاعات ثبت شده، همچنین تیم های پشتیبانی که دارند، می توانند انتخابی مناسب و مطمئن برای شما باشند. یکی از این صرافی ها بیت ایمن است. سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال، با تیمی مجرب و حرفه ای و پشتیبانی شبانه روزی در همه ی روزهای هفته. بیت ایمن قابلیت خرید استلار و دیگر ارزهای دیجیتال را به شما می دهد. در قسمت بعدی با قابلیت های بیت ایمن بیشتر آشنا خواهیم شد. 

 

بیت ایمن

بیت ایمن به عنوان سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران، خدماتی منحصر بفرد به شما ارائه می دهد. امکاناتی نظیر؛ مسابقات هفتگی اینستاگرام با جوایز ارزنده، کسب درآمد از طریق دعوت دوستان، احراز هویت سریع و آسان، کیف پول ارز دیجیتال رایگان، قابلیت خرید، فروش و انتقال ارزها، سبد ارزی متنوع و گسترده، اخبار و آموزش های رایگان در تلگرام و اینستاگرام و... که همگی جهت جلب رضایت شما و رقم زدن تجربه ای لذت بخش و پر سود برای شما است. با ثبت نام در بیت ایمن، فعالیت خود در بازار رمز ارزها را آغاز کنید.

 

 

 

 

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال...
ما را در سایت پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : بیت کوین, ارز دیجیتال, خرید ارز دیجیتال, استلار, xlm, صرافی ارز دیجیتال, نویسنده : مهران نامیان bitimen بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1400 ساعت: 18:51

 

ارز دیجیتال یک انقلاب بزرگ در تکنولوژی محسوب می شود که از سال 2008 با معرفی بیت کوین آغاز شد. بیت کوین پر سر و صدا، در گذر زمان شناخته تر شد و ارزش بسیار بالایی پیدا کرد. اما یک سری ایرادات آن، متخصصان را به فکر ارائه ی نسخه های مکمل و حتی جایگزین آن کرد. از مکمل های بیت کوین می توان به لایت کوین و بیت کوین کش اشاره کرد که با هدف بهبود معایب بیت کوین منتشر شدند. هزاران ارز دیجیتال دیگر به مرور زمان به بازار کریپتوکارنسی وارد شدند. واضح است که همه ی این ارزها نتوانستند خودشان را به خوبی معرفی کرده و اعتماد عامه مردم و قدرت ها را جلب کنند. اما در این بین ارزهای دیجیتالی هم بودند که توانستند خود را به خوبی مطرح کنند. از این موارد می توان به؛ اتریوم، بایننس کوین، دوج کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، چین لینک، ترون، استلار، کاردانو، تتر، نئو و... اشاره کرد. این ارزها با فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه ی خدمات خود، توانستند رتبه ای مناسب در بازار کریپتوکارنسی داشته باشند. اتریوم به عنوان سر دسته ی آلت کوین ها، بیشترین ارزش بازار را بعد از بیت کوین دارا است. 

 

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

خرید ارزهای دیجیتالی از طریق صرافی های ارز دیجیتال امکان پذیر است. این کار هیچ دشواری ندارد و اگر انتخاب خوبی در منبع خرید خود داشته باشید، می توانید به راحتی و در کم ترین زمان این دارایی ها را دریافت بکنید. روند ثبت نام در اکثر صرافی ها تقریبا یکسان می باشد. متقاضی نیاز به احراز هویت و تکمیل اطلاعات کاربری خود دارد تا روند امنیتی ثبت نام کاملا طی شود. حال که تفاوت های ثبت نام در صرافی های مختلف ناچیز اند، چه چیزی باعث برتری یک صرافی نسبت به رقبا و تبدیل آن به بهترین انتخاب کاربر می شود؟ موارد متفاوتی قابل ذکر هستند چند نمونه از آن ها عبارت اند از: امنیت صرافی مقصد، سرعت و کیفیت ارائه ی خدمات، پشتیبانی مناسب و کارآمد جهت رفع مشکلات کاربران، رابط کاربری خوب و قیمت های مناسب.

خرید ارز دیجیتال باید از صرافی صورت گیرد که همه ی این ویژگی ها را دارا باشد. صرافی بیت ایمن؛ علاوه بر داشتن تمامی موارد فوق، دارای امکاناتی منحصر بفرد می باشد که فقط می توانید در بیت ایمن پیدا کنید. در بخش معرفی بیت ایمن به طور کامل در این باره گپ می زنیم. 

 

کدام ارز دیجیتال آینده ی بهتری دارد؟

شما برای خرید هر ارز دیجیتالی ابتدا باید اطلاعات کافی درباره آن ارز داشته باشید. همچنین داشتن دانش و تجربه ی لازم، یا کمک گرفتن از یک متخصص حتما باید ضامن کار شما باشد. زیرا اگر بدون داشتن این موارد شروع به فعالیت کنید، احتمال ضرر شما بسیار بالا می رود. بیت ایمن متخصصانی را در کنار شما گذاشته، که با آموزش های رایگان در شبکه های تلگرام و اینستاگرام و همچنین وبلاگ بیت ایمن، شما را در این امر یاری می کنند. هر شب در کانال تلگرام بیت ایمن معرفی یک ارز صورت می گیرد تا شما عزیزان با دیدی بهتر بتواند ارز دیجیتالی مد نظر خود را خریداری کنید. اما بر اساس تجربه، ارزهایی که اعتماد مردم و موسسات را به عنوان ضمانت عملکرد خود دارند، به طور کلی موارد مناسب تری برای افراد تازه کار هستند. مواردی مانند: بیت کوین و اتریوم. این ارزها با رفتاری که در این چند سال از خود نشان داده اند و همچنین فعالیت ها و برنامه هایی که برای آینده دارند، به نوعی اطمینان بیشتری به مخاطب خود می دهند. از طرفی ارزش این دو پول دیجیتالی، از سایر رمز ارزها بیشتر است و پیش بینی می شود روند صعودی آن ها در طول زمان حفظ شود. 

 

یک فاکتور بسیار مهم در خرید ارزهای دیجیتال، قیمت مناسب است. شما می توانید با بهترین قیمت، ارز رمزنگاری شده ی مدنظر خود را از بیت ایمن خریداری کنید. بیت ایمن یک کیف پول رایگان در اختیار شما قرار می دهد که پس از خرید، دارایی شما مستقیما در آن ذخیره می شود. 

 

معرفی بیت ایمن

بیت ایمن به عنوان سریع ترین و امن ترین پلتفرم تبادل ارز دیجیتال در ایران، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به شما می باشد. جوایز مختلف دعوت دوستان و مسابقات هفتگی، کیف پول رایگان، احراز هویت سریع، کارمزد بسیار کم، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته، اخبار و آموزش های تلگرامی و اینستاگرامی و... که همه و  همه با هدف جلب رضایت مشتری ها، گردآوری شده اند.

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال...
ما را در سایت پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : اتریوم, بیت کوین, ارز دیجیتال, خرید ارز دیجیتال, قیمت ارز دیجیتال, کریپتوکارنسی, رمز ارز, صرافی ارز دیجیتال, نویسنده : مهران نامیان bitimen بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 18 فروردين 1400 ساعت: 18:37

 

ارزهای دیجیتال پرسود 

قبل از اینکه وارد مبحث رتبه بندی ارزهای دیجیتال از لحاظ ارزش و میزان سودذهی در بازه های مختلف شویم، ابتدا باید با مفهوم خود ارز دیجیتال آشنا شویم.

پروژه ی ارزهای دیجیتال، از سال 2008 توسط بیت کوین که اولین ارز دیجیتال بود، به مردم معرفی شد. بیت کوین، علاوه نه تنها اولین، بلکه محبوب ترین و ارزشمند ترین ارز دیجیتال، تا به امروز است. این ارز به نوعی پرچمدار ارزهای دیجیتال است و بقیه ی ارزها معمولا رفتاری هماهنگ با آن دارند. ارزهای دیجیتال به طور کلی، شکلی از سرمایه هستند، که علاوه بر خصوصیات منحصر بفرد خود، تمام ویژگی های پول های کاغذی به جز شکل فیزیکی آن را هم دارند. این ویژگی ها شامل؛ قابلیت خرید، فروش، انتقال و سرمایه گذاری هستند. ارزهای دیجیتال بر خلاف پول های کاغذی، دزدیده نمی شوند، آتش نمی گیرند، پاره یا فرسوده هم نمی شوند. این شکل از دارایی به دلیل سرعت انتقال، امنیت بالا، قابلیت های جداگانه ی هر ارز، غیر متمرکز بودن و بی واسطه بودن، ارزشی بسیار بالا تر از پول های کاغذی دارد. این قابلیت ها، توجه هیئت دولت کشور های پیشرفته، از جمله؛ کانادا، استرالیا، ژاپن و اندونزی را به خود جلب کرده است. این کشورها در صدد استفاده از ارزهای دیجیتال و راه اندازی صرافی ارز دیجیتال و ارز ملی خود هستند. جالب است بدانید برخی تیم های مطرح فوتبال، از جمله؛ بارسلونا، پاریسن ژرمن و  یوونتوس هم ارزهای دیجیتال مخصوص خود را دارند. که طرفداران با تهیه ی آن قابلیت نظردهی در مورد مسائل باشگاه را هم پیدا می کنند. یوونتوس به رسم تجلیل از عملکرد کریستیانو رونالدو، به این بازیکن به تعداد گل هایی که تا به حال زده، یعنی 770 توکن مخصوص یوونتوس JUV اهدا کرده است.

ارزهای دیجیتال مختلف قابلیت های متفاوتی دارند اما دو چیز در همه ی آن ها مشترک است؛ غیرمتمرکز بودن و بی واسطه بودن. به طور مثال اتریوم یک شبکه ی بلاکچینی برای ایجاد قرارداد های هوشمند است. در حالی که استلار، یک سیستم انتقال و تبدیل ارزش، با کاربرد در سیستم بانکی است. یا مثلا ترون، جایگزینی برای واسطه های محتوایی از جمله گوگل، یوتیوب، فیسبوک و... می باشد. اما همانگونه که گفتیم، هیچ یک از این ها توسط سازمان یا دولت خاصی اداره نمی شوند و واسطه ها را در سیستم خود حذف کرده اند. 

 

ارزهای دیجیتال پرسود

حالا که با مفهوم ارز دیجیتال و مثال هایی از زیرشاخه های آن و عملکردی که دارند، آشنا شدیم، می توانیم به بررسی رفتار آنها، طی بازه های زمانی مختلف بپردازیم. 

بدون شک وقتی صحبت از ارز دیجیتال است، مرکز توجه ما به سمت بیت کوین و اتریوم میل می کند. ابتدا رشد قیمت این دو ارز را بررسی می کنیم و سپس به بررسی چند ارز محبوب و ارزشمند دیگر می رسیم. 

 

بیت کوین

بیت کوین در بدو انتشار قیمتی حدود 0.05 دلار داشت و همین الان در حین نگارش این مقاله، قیمت آن در صرافی بیت ایمن به 1,523,638,791، معادل 58,060 دلار است. این رشد خیره کننده، بیت کوین را به پرسود ترین دارایی 10 سال اخیر تبدیل کرده است! با روندی که این ارز در پیش دارد، پیش بینی رشدی باورنکردنی در آینده ای نزدیک، برای آن دور از تصور نیست.

 

اتریوم 

اتریوم، دومین ارز دیجیتالی ارزشمند در بازار رمز ارزها، سال 2016 به دو ارز مجزای اتریوم و اتریوم کلاسیک تقسیم شد. با انتقال حدود 90% از توسعه دهندگان و فعالان شبکه ی اتریوم کلاسیک به اتریوم، ارزش این بازار با رشد شدید همراه شد. این ارز با هدف به دست گرفتن تمامی قرارداد های کلان بین المللی پا به این عرصه گذاشت. هم اکنون این ارز در رتبه ی دوم بازار ارز دیجیتال قرار دارد و قیمت آن در صرافی بیت ایمن 47,719,674 تومان، معادل 1,818 دلار آمریکا است.

 

چین لینک

این ارز دیجیتال که نسبت به اتریوم و بیت کوین، عمر کمتری دارد و در سال 2017 منتشر شده است، در طی دو سال اخیر حدود 5500% رشد داشته است! یعنی اگر دو سال پیش، 1 میلیون تومان چین لینک می خریدید، الان معادل 56 میلیون تومان ارزش داشت! این ارز هم چنان هم می تواند روند صعودی داشته باشد. در حال حاضر، قیمت معامله ی چین لینک در صرافی بیت ایمن، 732,158 تومان معادل 26,3 دلار است. برای خرید چین لینک در بیت ایمن ثبت نام کنید.

 

خرید ارز دیجیتال

صرافی بیت ایمن، علاوه بر این ارزها، سبدی کامل از ارزهای دیجیتالی، شامل؛ تتر، بایننس کوین، لایت کوین،  دوج کوین، اتریوم کلاسیک، استلار، ریپل و بیت کوین کش را هم با بهترین قیمت به فروش می رساند. کافیست اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنید، تا از همه ی خدمات ما از جمله؛ خرید، فروش و انتقال ارزها، کارمزد بسیار کم در معاملات، پاداش دعوت دوستان،  مسابقات هفتگی و ماهانه پر جایزه، مطالب آموزشی کاملا رایگان، پشتیبانی 24 ساعته و... استفاده نمایید.  

 

 

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال...
ما را در سایت پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : ارز دیجیتال,بیت کوین,اتریوم,چین لینک,تتر,اتریوم کلاسیک,لایت کوین,بایننس کوین,بیت کوین کش,ترون,استلار,ریپل,دوج کوین,ارزهای دیجیتال,خرید ارز دیجیتال,خرید بیت کوین,خرید اتریوم, نویسنده : مهران نامیان bitimen بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 10 فروردين 1400 ساعت: 15:41